Skuteczne pozycjonowanie stron

Zapraszam do zadawania pytań.
Będę na nie odpowiadał na drugim materiale video.

Czekam na Twój komentarz!

62 Comments

  • Agnieszka Glinka

    Reply Reply 20 lipca 2017

    Jestem całkowicie początkująca w tym temacie pomimo, że już wiele lat zajmuję się marketingiem. Chciałabym zgłębić tą tematykę, bo rzeczywiście jest bardzo ciekawa i coraz bardziej pożądana. Dziękuję za ten materiał i z przyjemnością obejrzę i przeczytam kolejne.

  • Marcin

    Reply Reply 10 czerwca 2015

    Bardzo ciekawe i wartościowe wideo. Jestem “zielony” w sprawach SEO ale widzę że nadchodzą czasy gdzie nie będzie liczyła się siła linków ale wartościowe i interesujące teksty dla użytkowników. Zastanawiam się tylko jak mam użyć poznaną w tym materiale wiedzę do promocji niedużego gospodarstwa agroturystycznego ? może jakieś podpowiedzi ? Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    • admin

      Reply Reply 25 czerwca 2015

      Ciężko mi coś podpowiedzieć nie znając szczegółów, ale może seria artykułów o atrakcjach w okolicy?

  • Kinga

    Reply Reply 29 maja 2015

    Materiał świetny, choć już z innego Twojego szkolenia tą wiedzą wyniosłam. Rozumiem, że prowadzać sklep internetowy frazy kluczowe powinnam wplatać w opisy produktów?

    pozdrawiam

    • admin

      Reply Reply 30 maja 2015

      Tak Kinga w opisy, tytuły…

  • Artur

    Reply Reply 9 kwietnia 2015

    Witaj, bardzo Ci dziękuje za tą wiedzę.
    Widzę, że bardzo dużo pracy przede mną, ponieważ moja strona dopiero startuje, jednak tworząc ją na podstawie takiej wiedzy wierzę, że osiągnę konkretny efekt.
    Nie przestawaj publikować ciekawych rzeczy, abym nie został w połowie drogi…. 🙂
    Jeszcze raz dzięki za znakomity materiał.

  • Witaj Sławku

    Świetne, konkretne porady. Dziękuję. Wkleiłam link u siebie na Fan Page’u : )

    Ja mam problem z blogiem taki. Wchodzi na niego 70-140 osób dziennie, różnie w zależności od dnia. Ale mam mało komentarzy. Za trudne, nudne?

    Pozdrawiam serdecznie, Grażyna

    • admin

      Reply Reply 27 lutego 2015

      Dziękuję Grażyno za wsparcie.

      Aby zdobywać komentarze musisz zbudować relacje z czytelnika i nauczyć się ich angażować w Twoje materiały. Jak tylko będziesz wiedziała jak to robić to pójdzie Ci bardzo gładko.

      W 3-cim video mówię o tym gdzie znajdziesz rozwiązanie swojego problemu, także oglądaj go uważnie 🙂

  • Tobiasz Duda

    Reply Reply 23 lutego 2015

    Sławku, coraz bardziej podobają mi się Twoje filmy video, treści. Od jakiegoś czasu obserwuje Cię i jestem pod ogromnym wrażeniem. Temat pozycjonowania zgłębiam od kilku lat, a więc utwierdzam się w przekonaniu, że to o czym mówisz ma bardzo duży sens. Content to najlepsza metoda pozycjonowania. Przy tej metodzie zostają najwytrwalsi. 🙂 To mi się bardzo podoba. Dzięki treści na stronie moje strony z miesiąca na miesiąc generują nowe wejścia.. Moja rada: pisz, twórz nowe treści, dodawaj nowe teksty, jednym słowem pisz i jeszcze raz pisz – ale z głową i stosując odpowiednie techniki SEO optymalizacji. 🙂

    • admin

      Reply Reply 27 lutego 2015

      Bardzo dziękuję Ci Tomku za te słowa, które dają mi motywację do dalszych prac 🙂

      W video 2 pokażę jak ten mechanizm dokładnie działa także polecam to video.

  • Marek Kloska

    Reply Reply 23 lutego 2015

    Witaj Sławku.

    Bardzo dziękuję za Twoje video. Potwierdziłeś moje przekonanie, że to co najbardziej opłaca się robić, to pisanie dobrej, wartościowej treści na swojej stronie. Dziękuję Ci za konkretne przykłady i sposób użycia narzędzia google. Siadam do pracy, żeby wkrótce pochwalić się efektami.

    Pozdrawiam
    Marek Kloska

    • admin

      Reply Reply 23 lutego 2015

      Marku trzymam Cię za słowo i czekam na informacje o efektach pracy nad stroną 🙂

  • RomanSaganBlog

    Reply Reply 20 lutego 2015

    Niby wiedziałem jak używać planera słów kluczowych i używałem tego narzędzia ale muszę przyznać, że tego co miałem pod nosem nie dostrzegałem. Świetne tytuły do postów, gotowce. Po raz kolejny przekonałem się, że najprostsze rozwiazania są najbardziej genialne. dziękuję Sławku, dla mnie bomba!
    pozdrawiam
    Roman Sagan

    • admin

      Reply Reply 21 lutego 2015

      Czasami tak jest, że podejście z innej strony do tematu otwiera zupełnie nowe możliwości 🙂

  • piotrek

    Reply Reply 18 lutego 2015

    Kawał bardzo dobrego materiału, który generuje porcję przydatnej wiedzy widzianą na własnym przykładzie już w czasie oglądania filmu. Oby więcej takich filmów i tak przydatnej wiedzy, którą mogę zastosować do swojej strony z efektem widocznym bardzo szybko, w zasadzie w trakcie oglądania filmu.

    Tego typu video można porównać do jazdy we mgle. Im częściej oglądam tym mgła opada coraz niżej. Ja mogę przyspieszać widząc co mnie czeka na drodze.
    Nie ma nic za darmo, ale wole regularnie pracować na efekty niż ciągle szukać właściwej drogi we mgle. Takie filmy to drogowskazy, które prowadzą do celu!

    Dziękuję i czekam na kolejny materiał z równie pożyteczną jak ta dzisiejsza, niespodzianką dla mojego biznesu!

  • Sławek Drożdż

    Reply Reply 18 lutego 2015

    Sławku! Dziękuję! Podświadomie wiedziałem że linkowanie z katalogów to zły sposób na zwiększenie ruchu na stronie, czułem że jeżeli 10k, 100k ludzi zrobi to samo to moje linki zaginą w tłumie ;). Wiedziałem, że “content is the king” już od jakiegoś czasu. Natomiast sposób wykorzystania Planera Google jest dla mnie nowością, nie wpadłbym aby wykorzystać wyniki z tego narzędzia jako pomysły na artykuły. Dziękuję raz jeszcze!

    • admin

      Reply Reply 18 lutego 2015

      Ja treści na blogi tworzę właśnie na podstawie fraz kluczowych weryfikowanych w Plannerze.
      To daje mi gwarancję odwiedzalności bloga, jak tylko zajmie dobre pozycje, a przy niszowych frazach nie powinno to być trudne.

  • marcin

    Reply Reply 18 lutego 2015

    Fajne video, sporo ciekawych wskazówek, które chętnie wykorzystam tworząc treść na swoja stronę. Dzięki!

  • Marcin Gurtowski

    Reply Reply 17 lutego 2015

    Taką metodę stosuję już od ponad roku. Tworzę systematycznie treść na swoim blogu. Planuje wpisy pod odpowiednie słowa kluczowe. Przy tym również korzystam z planera słów. Tworzę artykuł zoptymalizowany pod kontem tych słów. Stosuje jeszcze kilka dodatkowych technik. W ten sposób w relatywnie krótkim czasie szybko trafiam na wysokie pozycje w Google. Oczywiście na odpowiednie słowa kluczowe, bardziej sprecyzowane. Odkryłem tą metodę ponad rok temu. Przetestowałem i zobaczyłem, że fajnie działa. Nawet opracowałem i sprzedałem szkolenie z tego Know-how 🙂

    Słowa kluczowe bardziej sprecyzowane są lepsze od ogólnych. Na pozór jest więcej wyszukań na ogólne słowa kluczowe, ale te precyzyjne mają większą wartość. Frazy “buty” wyszukuje w internecie pewnie setki tyś osób miesięcznie. Natomiast wpisują to osoby zainteresowane butami do biegania, butami wyjściowymi, sandałami, jak dobrać buty do ubioru, czy innymi sprawami zwiazanymi z butami. Jeśli weźmie się frazę “buty do biegania po asfalcie damskie” albo “buty wyjściowe czarne” w tych przypadkach mamy konkretną grupę odbiorców, którzy szukają konkretnego towaru. Są oni prawie gotowymi klientami. Łatwiej jest przebić się na szczyt z taką frazą. Łatwiej jest tym osobą sprzedać produkt. Uzyskuje się wyższą konwersję. Mimo, że osób wpisujących tą frazę jest mniej, to wejścia z tej frazy są bardziej wartościowe.

  • Paweł Kajak

    Reply Reply 17 lutego 2015

    Super video, najważniejsze żeby strona przyciągała klientów, a nie tylko zwiększyć ruch 🙂 w końcu wystarczy kilku klientów o grubszym portfelu i już można fajnie zarabiać, a do tego pozyskać cenne opinie

  • Łukasz

    Reply Reply 16 lutego 2015

    Dzięki za pomysł jak jeszcze lepiej i skuteczniej wypozycjonować strony www.

  • Andrzej Zieliński

    Reply Reply 22 stycznia 2015

    Pomimo tego, że rzadko ostatnio piszę artykuły….jeden na niecały miesiąc to z ponad trzystu we wrześniu skoczyło w styczniu już do 1000 odbiorców na blogu…Jak będzie później tego nie wiem…A jedna z fraz, która od tygodnia utrzymuje się w TOP 1 generuje niezły ruch. Tym bardziej, że po aktualizacji algorytmu google (chyba październik) moje dwie lub trzy frazy kluczowe z górnej półki spadły na koniec drugiej strony google, a nawet trzecią. I wtedy z kolei inna fraza z świeżego artykułu zaczęła się szybko wspinać. I w sumie to mnie zaskoczyło, bo akurat tego się po tej frazie nie spodziewałem. A nawet jak się teraz okazuje, to frazy z których mam największy ruch są dla mnie niespodzianką. Aż takiego wyniku się nie spodziewałem. Bardziej myślałem, że inne frazy zawojują bardziej. Chyba przeliczyłem się z konkurencją, chociaż co do tego to nie mam pewności?? Pozdrawiam i w sumie wiele z powyższego dowiedziałem się od Ciebie

  • Tomasz Warmuz

    Reply Reply 19 stycznia 2015

    Po obejrzeniu materiału, przez kolejne 4 godz. szukałem fraz w adwords. Kopalnia pomysłów. Dzięki Sławku za inspiracje 🙂

  • Sławek Gdak

    Reply Reply 19 stycznia 2015

    Gratuluję Bartosz efektów! Dobór odpowiednich fraz i optymalizacja to klucz do sukcesu.

  • Sławek Gdak

    Reply Reply 19 stycznia 2015

    Dziękuję Filip za pytanie. Jest podobne do pytania Łukasza Wilczkowskiego i odpowiem na nie w 2-gim materiale video.

  • gosha.blogujaca.pl

    Reply Reply 18 stycznia 2015

    Nie miałam pojęcia o takich ciekawych narzędziach. Bardzo dziękuję za tą dawkę wiedzy

  • Krystyna Trzcinska

    Reply Reply 18 stycznia 2015

    Sławku, dziękuję.

  • Marcin Kryszczuk

    Reply Reply 18 stycznia 2015

    Istotnie, w skutecznym SEO najważniejszy jest content marketing i właściwe podejście do metodologii tworzenia treści, które będą zawierać frazy kluczowe szukane przez klientów (co rzeczywiście świetnie podpowiada Google Adwords). Nie wolno jednak zapominać o jakości artykułów i ich praktycznej użyteczności dla klientów, gdyż tylko wtedy możemy liczyć na linkowanie do nas ze stron zewnętrznych, co ma kapitalne znaczenie dla rosnącej pozycji strony. Warto jednak pamiętać, że słaby copywriting lub sztuczne generatory słabej stylistycznie treści z użyciem “przegiętej” ilości key words na pewno nam tego nie zapewnią. Oczywiście treści muszą być niepowtarzalne i nie skopiowane, co zdarza się niestety, gdy nie kontrolujemy “redaktorów treści” idących na skróty i tworzących “kompilacje” :-/.

    Zdecydowanie podpisuję się też pod zasadnością stosowania strategii “długiego ogona”, i w przypadku tworzenia wartościowego contentu, i tak samo przy projektowaniu treści reklam w Google Ads. Praktyka pokazuje, że stosowanie dłuższych fraz lepiej przekłada się na wskaźnik konwersji. Tak jakby klientami bardziej skłonnymi do finalizacji transakcji były osoby, które bardziej szczegółowo opisują w wyszukiwarkach to, czego szukają. Potwierdziło mi to już kilka osób.

  • Tomasz Wiśniewski

    Reply Reply 18 stycznia 2015

    Dzięki za ten film Gdaq! Cenna wiedza i motywacja do kolejnych działań no i wspaniały bonus. Pomyśleć że właśnie szukałem pomysłu na nowe artykuły! To pewnie też jakaś technika, żeby podsuwać wiedzę, której właśnie potrzebujemy 🙂

  • Piotr Nalewajk

    Reply Reply 18 stycznia 2015

    Ciekawy materiał, będę częściej zaglądał na bloga, dziękuję za wiedzę!

  • Bartosz Bujała

    Reply Reply 18 stycznia 2015

    Planer słów kluczowych w google o od jakiegoś czasu jedno z głównych narzędzi dzięki którym piszę artykuły na pozycjonowanych stronach oraz dobieram kontent tworzonych nowo przeze mnie stron 🙂 Ostatnio wpuściłem witrynę odpowiednio zoptymalizowaną pod frazy kluczowe lokalne z firmy dla której robiłem stronę po niecałym tygodniu cała strona pod WP była zindeksowana u wujka, a słowa, które zoptymalizowałem zajmowały top1-3 dla tych lokalnych fraz. Wiadome nie były to ciężkie frazy, bo miasto ma 50 tyś mieszkańców i większość tamtejszych firm nie wie co to seo, a niektóre strony tworzone w 2014 roku przez lokalne firmy wyglądają jakby były robione dalej na tabelkach (niektóre są) to i tak uznaje to za bardzo dobry rezultat…

  • Filip Nowicki

    Reply Reply 18 stycznia 2015

    Fajne video! Pokazujesz, że warto szukać fraz powyżej 50 wyszukań/m-c. A jak widzisz górny przedział? Od jakiej ilości frazy stają się tak konkurencyjne, że jest mała szansa, żeby się przebić?

  • Paweł Kajak

    Reply Reply 16 stycznia 2015

    Najciekawsze jest w tym video to, że nie ma jakiś super czarodziejskich metod, ale są reguły tworzenia kontentu który wyszukiwarka chętnie przyjmie albo niekoniecznie. Mam nadzieję że w kolejnym odcinku będzie coś o tym 🙂

  • m.korn

    Reply Reply 16 stycznia 2015

    Myślę że to ma wiele wspólnego z “długim ogonem” jeżeli szukamy niszowych fraz kluczowych. Chętnie słucham Twoich podpowiedzi i to co planujesz w najbliższym czasie pokazać, czyli jak dopasować treść do słów kluczowych jest KLUCZOWE – czekam 🙂

  • Łukasz Wilczkowski

    Reply Reply 16 stycznia 2015

    Witam
    potwierdzam 🙂 content is KING na moim blogu (www.czaspracykierowcow.pl ) , który ma zaledwie (na chwilę obecną) 22 wpisy z czego połowa merytoryczna, a połowa określmy to że dla poprawy nastroju czytelników, bez totalnie żadnego pozycjonowania!! – uzyskuje średnio 50 wejść dziennie. Myślę że jeżeli wpisów byłoby 100 to wejść byłoby około 500-1000. Mam do Ciebie Sławku pytanie czy warto pisać na frazy poniżej 50 zapytań lub inaczej, co robić gdy mamy naprawdę niszowy temat i jakkolwiek byśmy nie wpisali to wyniki fraz oscylują w granicach 20-30, czy warto podejmować temat?

  • Marek Baron

    Reply Reply 15 stycznia 2015

    Dzięki Sławku za naprawdę wartościową wiedzę.

  • Ewa D.

    Reply Reply 14 stycznia 2015

    Jak obiecałam, komentuję 🙂 Materiał jak zwykle świetny, gratuluję.
    Może nie powiem nic odkrywczego, może to będzie nawet nudne, ale chcę potwierdzić, że tylko SEO na zasadach Content Marketingu i dobry Copywriting mogą zapewnić stabilność stronom, czy się to komuś podoba, czy nie.
    Obie rzeczy robię na co dzień 🙂 i jeszcze się nie zawiodłam.
    PS. Kursy Sławka to jest to! Polecam 🙂 wszystkim niedowiarkom.

  • Kris

    Reply Reply 14 stycznia 2015

    Świetny materiał jak zawsze Sławku ale mam do ciebie jedno pytanie. Bardzo dużo naczytałem się u Ciebie na blogu, ale ciężko mi coś znaleźć co dotyczyło by tematyki SEO pod strony o grach (oczywiście mam na myśli strony fanowskie a nie oficjalne, tworzone przez twórcę danej gry). Sam prowadzę kilka stron, na których mam bardzo duży ruch na kilkanaście ważnych fraz ale ostatnio strony zaczęły trochę spadać. Mam drobne linkowanie z katalogów (może 2-3) reszta to linki publikowane przez użytkowników. Udzielam się na forach, gdzie także w profilach ma linki do różnych podstron moich serwisów. Nie stosuje żadnych złych praktyk więc o filtr puki co się nie martwię. Czy pojawi się u Ciebie jakiś wpis ale względem takich właśnie witryn, ponieważ nie zawsze wiedza SEO skupiona na pozycjonowaniu sklepów, blogów, firm w całości sprawdza się w branży gier, jeśli konkurencyjność stron jest duża. Z góry dziękuje jeśli ta tematyka zostanie gdzieś poruszona. Pozdrawiam Krzysztof

    • Sławek Gdak

      Reply Reply 16 stycznia 2015

      Kris witryna o grach nie różni się specjalnie od witryny np. o kredytach zasady pozycjonowania się nie zmieniają.

      Jeśli zauważyłeś spadki warto byłoby:
      1. Sprawdzić rotację w top 10
      2. Przeanalizować linki konkurencji
      3. Sprawdzić optymalizację własnej witryny

  • Maciej Sobos

    Reply Reply 14 stycznia 2015

    Dzięki Sławku dajesz wartościową wiedzę. Jestem ciekawy czy jest możliwość pozycjonować post z instagrama w google?

  • Robert Brzoza

    Reply Reply 13 stycznia 2015

    Sławek ma zdecydowaną rację.
    Ja półtora roku temu odrzuciłem czarne SEO. Zrobiłem odpowiednie linkowanie i efekty były już po 2 miesiącach.
    Dzisiaj prowadzę biznes spokojnie. Nie boję się żadnych banów od Google. W narzędzie do sprawdzania pozycji słów kluczowych zaglądam raz w tygodniu.

    Po półtora roku na http://robertbrzoza.pl mam:
    – 60% wejść z wyszukiwarki,
    – 17 fraz w Top-1,
    – 28 fraz w Top-3,
    a na cały portal wchodzi dziennie kilka tysięcy osób.

    Kompletnie nie polecam oszukiwać.
    Działam w kilku branżach.
    Białe pozycjonowanie przynosi efekty w większości branż, tylko trzeba robić to dobrze.

    • Sławek Gdak

      Reply Reply 16 stycznia 2015

      Dziękuję Robert i cieszę się, że metody promowane przeze mnie przyczyniają się do sukcesu moich klientów 🙂

  • Adam

    Reply Reply 13 stycznia 2015

    Bardzo fajny material, tylko ze konkurencja czesto dziala dokladnie w ten sam sposob i pisze artykuly kierujac sie takimi samymi zasadami.

    • Sławek Gdak

      Reply Reply 16 stycznia 2015

      Adamie bardzo chętnie odpowiem Ci na to pytanie w 2gim materiale video.

  • Naturalnie Zdrowy

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Świetny materiał! Właściwie tego mi brakowało, czyli dokładnego wytłumaczenia działania planera słów. Teraz muszę tylko zastosować.

  • Iwonaprosperity

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Sławku, bardzo wartościowe informacje, szczególnie dla początkujących, którzy gubią się w gąszczu zabiegów i technik, które mają pomóc w pozycjonowaniu ich strony lub bloga. Domyślam się, że ten proces jest długotrwały choć skuteczny. Co radzisz osobom, które dopiero zaczynają, na czym mają się skoncentrować, zanim Google ich dostrzeże ich wartościowy content?

    • Sławek Gdak

      Reply Reply 16 stycznia 2015

      Bardzo się cieszę Iwono, że video Ci się spodobało, natomiast odpowiedz na swoje pytanie znajdziesz już wkrótce w drugim materiale video.

  • MariuszCzapla.com

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Najbardziej przyda mi się wiedza o adwords jednak zdobytą wiedzą tu i na blogu nie pogradziłem

  • Maxwel

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Czyli rozumiem, że cały nacisk na pozycjonowanie należy oprzeć o bloga “sklepowego” a nie o sam sklep? Z drugiej strony to logiczne ze łatwiej wypozycjonowac ciekawy tekst niż stronę czy kategorie produktów samego sklepu.

  • Tomasz Grabarczyk

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    To wszystko pasuje do bloga, sklepu internetowego. Mam stronę która ma być wizytówką firmy usługowej. Czyli prosta i mało treści, gdzie, co robimy, jak, w jakiś sposób. Jak pozycjonować taka stronę?

    • Sławek Gdak

      Reply Reply 12 stycznia 2015

      Tomasz ja nawet stronę wizytówkę sugerowałbym wzbogacić o dodatkowe treści, natomiast, jeśli nie chcesz tego robić pozostaje Ci tylko pozyskiwanie linków.

      • Tomasz Dziedzic

        Reply Reply 13 stycznia 2015

        Pod tym co przekazuje Sławek podpisuję się rękami i nogami. Sztuką jest tak zoptymalizować stronę, żeby pogodzić wymogi użytkowników i wyszukiwarki zarazem. Jednak jedno jest pewne – wyszukiwarka kocha treść a wartościowe treści to również korzyść dla użytkowników. Dla niektórych branż faktycznie ciężko utworzyć bloga, ale jeżeli Tobie sprawia to problem to konkurencji też nie będzie łatwo. Jeżeli jednak przełamiesz się i pokażesz to co robisz z innej strony – ciekawie, niestandardowo, przydatnie dla innych, to uwierz mi, że zaczną zgłaszać się do Ciebie ludzie, którzy powiedzą Ci – świetnie to Pan napisał, jest Pan specjalistą. Chociaż jestem początkujący w te klocki to dzięki temu, że stosuję techniki Sławka dla różnych stron łapię wysokie pozycje na frazy trudne, jednocześnie robiąc gigantyczny ruch na długi ogon. Dzięki temu nie boję się kary od G i wiem, że jak już strona zacznie robić ruch to mi ją ludzie sami wypozycjonują. Tak jak Sławek mówi w jednym ze swoich szkoleń, pozycjonowanie nie jest dla leniuchów. Kreatywność, cierpliwość i ciężka praca – wszystko zgodnie z poradami Sławka na prawdę daje świetne efekty.

  • Rafal

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Dzięki Sławku! Dobry materiał – konkretny, rzeczowy i szczery.

  • Marek

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Dobry temat dla opornych jak ja. Prowadzę sklep internetowy i zastanawiam się jak samemu wykorzystać tę wiedzę w bardzo konkurencyjnym “ecomersie” , a nie tylko posiłkować się drogimi agencjami, bez gwarancji efektu. Czy temat dotyczy tylko stron z dużą ilością treści, czy można go zastosować w mojej branży? Dobra robota!!

    • Sławek Gdak

      Reply Reply 12 stycznia 2015

      Marku cała ta strategia opiera się o tworzenie treści, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć bloga pod ten sklep i pisać ciekawe artykuły nawiązujące do Twoich produktów.

      • Marek

        Reply Reply 12 stycznia 2015

        Tylko bloga? Czy zmiany mają dotyczyć np.opisów produktów, ich indywidualnych nazw, kategorii produktów? Czy to ma istotny wpływ na wyniki wyszukiwania?

        • Sławek Gdak

          Reply Reply 16 stycznia 2015

          Marku chętnie odpowiem na to pytanie w drugim materiale video.

  • Adrian Kołodziej

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Bardzo dobre wideo. Jest jednak małe ALE. Nie liczy się ilość ruchu, a jakość ruchu. Bardzo trudno stwierdzić z których fraz przyjdą klienci. Dlatego na początku warto używać AdWords, aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe. Po drugie w serpach istnieją takie cuda, że czasami szkoda gadać. Od 4 lat na bardzo trudne frazy (nie będę mówił publicznie) są strony, które linkują wyłącznie za pomocą xRumera. Czasami dobrze zrobiony blackhat działa i działać będzie. Oczywiście do długofalowej strategii firmy twoje podejście jest lepsze i bezpieczniejsze.

    • Sławek Gdak

      Reply Reply 12 stycznia 2015

      Adrianie oczywiście, że liczy się jakość, ale właśnie działania content marketingowe dostarczają bardzo dobrej jakości ruch, ludzi zainteresowanych daną tematyką, zaangażowanych, a użycie odpowiednich fraz pozwoli nam ściągnąć na stronę potencjalnych klientów.

      W tych materiałach publikuję informacje o bezpiecznych strategiach promocji witryny na lata, zgodnych z wytycznymi Google, zaś metody black seo do takich nie należą i są bardzo ryzykowne.

  • Radomir Kasiborski

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Świetny materiał – dzięki Sławek!

  • Małgorzata Faszcza

    Reply Reply 12 stycznia 2015

    Witaj świetne wprowadzenie do tematu dla laików. Chętnie poznam dalsze szczegóły.

* Denotes Required Field