Jak tworzyć treści, które angażują użytkowników,
zajmują czołowe pozycje w Google
i pasywnie co miesiąc generują tysiące wizyt na Twoich stronach?
Wiem brzmi to nieprawdopodobnie, ale zaraz pokażę Ci kilka dowodów, że to nie są bajki wyssane z palca. Po kilku latach pozycjonowania różnych stron pod AdSense w branży finansowej miałem dość! Dość walki z Google i konkurencją! Zadałem sobie ważne pytanie:
“skąd mój blog o pozycjonowaniu ma tysiące wizyt każdego miesiąca?”
No oczywiście, że z Google. Ok, a czy mocno linkuje swojego bloga? No nie. W sumie to wcale.
A więc, chodziło o…
O Treści. Ale Nie Byle Jakie, Bo Najwyższej Jakości I Świetnie Zoptymalizowane Pod Wyszukiwarki.
W mojej głowie pojawiło się kolejne pytanie
“dlaczego do tej pory nie zrobiłeś tego dla innych stron?”
Na to pytanie nie umiałem logicznie odpowiedzieć 🙂
Na Szczęście! Bo To Był Dla Mnie Znak, Że Znalazłem Pewną Lukę.
Poczułem się jak dziecko, które dostało od rodziców nową zabawkę do zabawy!
Co najważniejsze ona się nigdy nie psuje i sprawia mi ogromną radość!
A teraz zobacz na poniższym screenie jak wykorzystałem tę metodę dla jednego z moich małych blogów o finansach 🙂
Czy wiesz, że przez ostatnie pół roku nie linkowałem tej witryny niczym! Nie dodałem do niej ani jednego linka. Miałem w top10 zaledwie 2 frazy. Powiesz:
“Dobra Sławek nie ze mną takie numery, gdzie jest haczyk?”
Chcesz wiedzieć skąd wzięły się kolejne wizyty?
Widzisz ta strona to był blog, na którym umieszczałem co jakiś czas treści. Gdy zorientowałem się na czym ta zabawa polega, zacząłem dużo częściej publikować treści, które były odwiedzane przez moich czytelników.
Po sprawdzeniu tej metody zastosowałem ją na innym blogu z równie dobrym efektem choć ten dopiero się rozpędza.
Wiesz już na czym ta metoda polega? Stricte nie na pozycjonowaniu strony, a na dostarczaniu użytkownikom najlepszej jakości tekstów, świetnie zoptymalizowanych pod wyszukiwarki. Takich, które oni chcą czytać, takich na które oni czekają!
Musisz Tylko Wiedzieć:
Czego Oni Potrzebują,
Przygotować Taką Treść,
Zoptymalizować Ją Pod SEO
I Podać Im Pięknie Na Tacy.
Blog kreuje wizerunek eksperta, dzięki blogowi Ty i Twoja firma zdobywa zaufanie, łatwiej jest Ci sprzedawać, ale poza tym blogowanie to świetne źródło ruchu dla Twojej strony.
W kursie wiele ważnych informacji do natychmiastowego wykorzystania znajdą pozycjonerzy, copywriterzy, a nawet specjaliści od marketingu internetowego.
Dzięki Seo Content Marketing przede wszystkim:
- Pozycjonerzy mogą spokojnie zrewidować swoją wiedzę, skupić się na szczegółach, wprowadzając strategię optymalizacji stron internetowych
- Można zapomnieć o koszmarze konieczności robienia poprawek w nieskończoność,
- Zwiększa się jakość współpracy pomiędzy specjalistami z różnych dziedzin, którzy nie muszą marnować cennego czasu na perswazję pomiędzy sobą,
- Znika wiele nieporozumień,
- Relacje w firmie szybko się poprawiają,
- Czas przeznaczony na pracę zostaje wykorzystany do maksimum a klienci są zachwyceni.
Kurs Sławka Seo Content Marketing można polecić osobom, które chcą zbudować mocną markę w Internecie na własną rękę, ale także, a może przede w tym, którzy budują tę markę innym – profesjonalnie zajmujące się budowaniem wizerunku marketingowego innych.”
Pisząc bloga nieświadomie używasz fraz z tzw. długiego ogona. Czyli fraz kluczowych, które są bardzo niszowe i generują ruch bardzo dobrej jakości! Dzięki tym frazom Twoja strona pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania.
Powiesz “Sławek, ale co mi z tego jeśli ten wpis zobaczy w ciągu miesiąca 50 osób”. Ok, ale co jeśli takich wpisów będziesz mieć 50? albo ponad 300 jak ja?
Aaaaaa widzisz! To jest właśnie klucz do sukcesu w seo w obecnych czasach.
Wiem, że “content is king” to dość wyświechtane hasło, ale moim zdaniem w 2014 roku nabiera naprawdę wielkiej mocy. Moim zdaniem jeśli planujesz długofalowe działania w seo to jest to element niezbędny.
Automatyczne Pozycjonowanie Treści
Doszedłem do momentu w którym moje strony nie potrzebowały linków bo dobra optymalizacja wewnątrz witryny pozwalała mi na automatyczne pozycjonowanie artykułów na niszowe frazy kluczowe, które cały czas generują mi ruch.
Tak to ważne nie pół roku temu, nie miesiąc temu, ale non stop, cały czas. To takie perpetum mobile. Raz dobrze zoptymalizowany artykuł interesujący internautów napędza mi co raz kolejne wizyty.
Jak wspomniałem w pierwszym case study strona nie była linkowana przez ostatnie pół roku, a liczba wizyt wzrastała lawinowo właśnie dzięki świetnej jakości contentowi, który regularnie aktualizowałem. Wystarczyło tylko regularnie pisać, a liczba wizyt z miesiąca na miesiąc wzrastała.
Najnowszy Case Study
3 Krotne Zwiększenie Liczby Wizyt
W 3 Miesiące
Witryna jest w sieci od listopada 2012 roku. Od grudnia do kwietnia witrynę lekko linkowałem. Efekt?
2 frazy w top100 🙂 Wymiękłem, uznałem, że strona dostała filtr i zostawiłem ją, a 30 kwietnia 2013 roku opublikowałem na niej ostatni artykuł.
O dziwo w październiku 2013 strona lekko zaczęła iść w górę, co też zaczęło odbijać się na liczbie wizyt. Widząc, że jednak nie wszystko stracone zamówiłem teksty u copywritera i od marca 2014 roku zacząłem regularnie publikować artykuły co tydzień!
Efekt? Piorunujący! 2 krotne zwiększenie liczby wizyt w przeciągu miesiąca! i 3 krotne zwiększenie liczby wizyt w przeciągu 3 miesięcy! Zobacz sam.
Aktualnie mam zaplanowaną publikację artykułów co tydzień na najbliższy miesiąc 🙂 Jak widzisz potencjał tej metody jest ogromny! Ja co raz zakładam nowe blogi i nauczony już doświadczeniem tworzę content pod użytkowników i wyszukiwarki, który praktycznie gwarantuje mi kolejne wizyty!
Co ważne to nie jest metoda dziś działająca, a jutro nie jak linkowanie. Jak to się ładnie w seo mówi “Content is King”. Treść Google doceniał, docenia i będzie doceniał i to się nie zmieni.
To Jest Metoda, Która Pozwoli Ci Na Generowanie Masowego Ruchu Na Twoją Witrynę Całymi Latami!
Możesz próbować walczyć z Google i konkurencją o pozycje TOP na najpopularniejsze frazy, ale… najprawdopodobniej efekt będzie taki: wydasz ogromne pieniądze na pozycjonowanie, skupisz się na zdobywaniu ogromnej liczby linków co w finale doprowadzi do nałożenia na Twoją witrynę kary przez Google.
Wiesz co to będzie oznaczało dla Ciebie? Koniec biznesu!
Popatrz na poniższy screen, gdy dodawałem content do jednej z moich witryn, miesiąc w miesiąc moje zarobki w AdSense szybowały w górę! Wprost nie mogłem w to uwierzyć.
“Miałem drobnego blogaska z kilkudziesięcioma artykułami, a zarabiałem na nim tyle ile niektórzy muszą pracować cały miesiąc.”
Gdy jednak dostałem filtr za linki sprzed ponad pół roku, poczułem się jakbym dostał obuchem w łep. Zarobki w 3 miesiące spadły do 0 zł!
To był dla mnie szok! Przy nowych stronach linkuję bardzo ostrożnie i skupiam się przede wszystkim na treściach, wtedy jednak o tym nie myślałem i korzystałem z dobrodziejstw grup katalogów.
Pokazałem Ci ten case, aby przestrzec Cię przed szybkimi i łatwymi metodami pozycjonowania. Dostałem za to ostro po… i nie chciałbym, aby Ciebie to też spotkało.
Nauczę Cię Tego
Wiele osób zdaje sobie sprawę z tego jak wiele można uzyskać dzięki tej metodzie, ale nie wie o czym pisać, nie umie pisać, nie umie optymalizować tekstów…
Bardzo często dostaję e-maile z takimi pytaniami, dlatego zdecydowałem się przygotować szkolenie w którym krok po kroku pokażę jak tworzyć teksty angażujące czytelników, zajmujące czołowe pozycje w Google i generujące tysiące wizyt miesiąc w miesiąc!
Po tym szkoleniu nie będziesz już się zastanawiał o czym masz napisać, jak sprowadzić ruch na stronę, jak promować swoje teksty…
Wszystko dostaniesz ode mnie podane na tacy!
Poniżej zarys tego co znajdziesz w szkoleniu, bo wszystkie nie mogę ujawnić w ofercie.
Na rozgrzewkę
- 6 kluczowych pytań, które musisz sobie zadać, zanim cokolwiek zaczniesz pisać
- Jak napisać skuteczny tytuł, który będzie ściągał uwagę czytelników i Google.
- 12 typów najskuteczniejszych tytułów.
Zabawa z contentem
- Jak optymalizować treści, aby Google umieszczało ją w TOPach.
- 3 skuteczne sposoby na tworzenie treści
- Jak w 15 minut napisać artykuł na każdy temat
- 15 pomysłów na ciekawy, intrygujący budujący wizerunek content.
- 5 elementów decydujących o Twoich relacjach z czytelnikami
- 8 Sprawdzonych sposobów na promowanie Twoich tekstów.
- Jak linkować wewnątrz strony, aby poprawić widoczność podstron Twojej witryny w Google
Bierzemy się za content
- 8 pomysłów na rozbudowanie treści na Twojej stronie firmowej.
- 7 błędów popełnianych na stronach firmowych
- Dlaczego potrzebujesz bloga?
- Bardzo ważny element przy blogowaniu firmowym, którego nie przestrzeganie może pogrążyć firmę
- 10 największych błędów w użyteczności blogów.
Ostatni szlif
- Po co? Kiedy? Jak? Stosować nagłówki w tekstach.
- Jak zwiększyć uwagę czytelnika na tekście?
- 5 powodów dla których musisz formatować treści.
- W jaki sposób wykorzystać zdjęcia na stronach, aby polepszyć odbiór artykułów przez użytkowników i wyszukiwarki
- 10 elementów w formatowaniu treści, które pozwolą Twoim czytelnikom skupić się na treści Twojej strony
BONUSY
Specjalnie przygotowany przeze mnie test dla uczestników tego szkolenia w PDFie składający się z 27 pytań na podstawie których będziesz w stanie ocenić jakość swojej witryny.
Ten test pozwoli Ci się zabezpieczyć przed skutkami algorytmu Google Panda!
Przejdź ten test krok po kroku, aby mieć pewność, że tworzysz najlepszej jakości treści i nie narażasz się czytelnikom i wyszukiwarkom.
BONUS 2
Kolejny test! Tym razem składa się z 22 bardzo ważnych pytań, które musisz sobie zadać, aby robić skuteczny content marketing!
Pytania dotyczą elementów nawigacyjnych Twojej strony, promocji treści, optymalizacji…
Sprawdź czy nie popełniasz jakiegoś drobnego, ale ważnego błędu, który blokuje Twoje działania!
Jeżeli czegoś się obawiasz, masz wątpliwości to nie rób tego. Jeśli jednak czujesz, że jest to coś czego potrzebujesz, ale jeszcze się wahasz to pamiętaj, że mam dla Ciebie 100% gwarancję satysfakcji zwrotu pieniędzy.
100% Gwarancja Zwrotu Pieniędzy
Daję Ci 100% gwarancję zwrotu pieniędzy jeśli w przeciągu 30 dni uznasz, że ten produkt Cię zawiódł. Nie musisz się z niczego tłumaczyć, napisz do mnie, a ja oddam Ci pieniądze.
Możesz kupić to szkolenie, zapoznać się z nim, a później zdecydować czy opłaciło się.
Ta gwarancja jest bezwzględna i każdy kto dokona zakupu szkolenia i uzna, że to nie jest to czego oczekiwał otrzyma ode mnie zwrot 100% wpłaconej kwoty. Nie zdarza się to często, ale jeśli, to klienci dziwią się, że ta gwarancja jest prawdziwa i nie jest to tylko slogan reklamowy.
Możesz kupić produkt, przetestować go i jeśli uznasz, że nie spełnił swoich oczekiwań piszesz do mnie email, a ja od ręki zwracam Ci wpłacone pieniądze!
Zatem masz 2 wyjścia. Możesz skorzystać, a w razie gdy uznasz, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań poprosić o zwrot całej wpłaconej kwoty, albo… dalej męczyć się i walczyć z konkurencją, która zawsze jest o krok przed Tobą.
Czemu Ryzykuję Oferując
Taką Gwarancję?
Bo jestem pewien wartości tego produktu, a moi klienci potwierdzają wysoką jakość i skuteczność oferowanych produktów. Poniżej 2 opinie osób, które skorzystały z mojego poprzedniego pokrewnego tematycznie szkolenia.
Coraz więcej moich klientów jest po przejściach z takimi firmami, a patrząc na jakość samej optymalizacji prosiłbym o zapoznanie się z tym kursem, albo nie świadczenie usług pozycjonowania.”
Powyższy formularz pochodzi ze strony ekademia.pl, której operatorem jest Majewski Business Consulting Piotr Majewski.
O autorze
Sławek Gdak, Specjalista ds. SEO
Pomagam małym przedsiębiorcom zwiększyć ruch na ich stronach poprzez naukę zwiększenia widoczności ich strony w wyszukiwarkach internetowych.
Od 2007 roku publikuję ebooki, listy seo, a także prowadzę szkolenia z pozycjonowania stron.
Pisałem do miesięcznika “SEM Specialist”, często wypowiadam się na blogach branżowych, udzielam wywiadów, gościnnie występowałem na szkoleniach “Search Marketing Week”.
Od 2009 roku prowadzę jednego z najbardziej poczytnych blogów nt. seo na którym powstało już ponad 350 wpisów.